Oznam

V dňoch od 01.04. do 11.04. rušíme z technických dôvodov všetky rezervované doučovania pre žiakov/študentov. Naši tútori nebudú v tomto období pre Amos Academy dostupní. Ďakujeme za pochopenie. Za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme. Tím Amos Academy.

Mgr. Peter Ľuba

5
Rated 5 out of 5
5 out of 5 stars (based on 7 reviews)
Rozhodol som sa spolupracovať so študentmi Amos Academy, nakoľko ide o modernú akadémiu a chcem byť súčasťou inovatívneho online tutoring centra.

Zároveň učenie a tvorivá práca s mladými ľuďmi je mojím povolaním a umením, ktoré mám rád.

1.) Máte za sebou zaujjímavú prax v oblasti lektorovania a tímlíderstva. Povedze nám o tom viac…

Už počas strednej školy som sa stal lídrom stredoškolských mobilít a projektových aktivít v rámci projektov EU:
V roku 2012 som sa reagoval na výzvu uverejnenú v časopise Slovenka pod názvom Veľvyslanectvo mladých a získal som 2. miesto za študentský projekt „Sun for Everybody“, vyhral som pobyt v Bruseli a navštívil som európsky parlament.

Rok 2013 bol v znamení kooperácie na úrovni Visegrádskej štvorky. Participoval som v medzinárodnom projekte – 3rd Silesian Meeting of the Youth of the Visegrad Countries „Together We Can Do More“.

Rok 2014 bol v znamení niekoľkých medzinárodných stretnutí, v ktorých som aktívne vystupoval a bol v líderskej pozícii. Ide o projekty:
Medzinárodný projekt Youth Exchanges- reprezentácia Slovenska v Rouge, Estónsko
Erasmus+
Fínsko, 3x Estónsko, Španielsko, Rumunsko (Transylvánia), Belgicko, Grécko, Cyprus, Rakúsko, Poľsko.
WWF – ESFALP (European Schools for a Living Planet) – medzinárodný projekt, v ktorom som sa zaoberal spoluprácou so školami v povodí rieky Dunaj. Bol to zaujímavý environmentálny projekt.
Euromath (Cyprus, 2014) – Medzinárodný matematický kongres, získaný certifikát za prácu s environmentálnym zameraním

Aj rok 2015 priniesol nové výzvy:
Na jar som sa opäť zúčastnil matematického kongresu v Aténach s prácou: Beziérové krivky a ich aplikácia“ – súťažná kategória „Math-presentation“. Získal som Čestné uznanie za kvalitnú prácu.
Na jeseň som sa stal aktívnym účastníkom projektu Goerudio a cestoval som do Rigy na významný kongres didaktikov, kde som prezentoval vlastnú prácu z oblasti modelovania prírodných javov.

Počas strednej školy som aktívne súťažil a moje výsledky v oblasti celoštátnych kôl olympiády v ANJ sú nasledovné:
Školský rok 2013/2014 – 2. miesto.
Školský rok 2014/2015 – 1.miesto, víťaz celoštátneho kola olympiády v Anglickom jazyku.

V roku 2015 som začal študovať na Karlovej univerzite v Prahe odbor: anglistika – amerikanistika.

Od nástupu na štúdium v Prahe som lektoroval:

2018 – Lektor business angličtiny pre AVS New Technologies Ltd.
2018-2019 – Lektor angličtiny pre Threshold Training Associates (Praha)
Kurzy všeobecnej angličtiny, business angličtiny, individuálny jazykový koučing vo firmách v Prahe:
– ČSOB (business English)
– KPMG, (English for finance and business usage)
– Kaufland,
– O2, (business English)
– Team Prevent Santé (lekári, medical English)

V roku 2021 Nadační fond Viléma Mathesia pro rozvoj anglo-amerických studií v Praze mi udelil 1. cenu v kategórii Anglofonní literatury a kultury za akademický rok 2020-2021 za mimoriadnu diplomovú prácu s názvom Ralph Waldo Emerson, Friedrich Nietzsche, John Dewey, and the Creative Reader.

V roku 2021 som začal doktorandské štúdium na Karlovej univerzite v Prahe s témou Neo-idealizmus, pragmatizmus, kreativita: Filozofie prúdenia, pohybu, percepcie a tvorivosti pre literárnu analýzu 21. storočia s Prof. David Lee Robbinsom, PhD. (Yale).

2.) Myslíte, že môže byť online vzdelávanie rovnako kvalitné, ako učenie sa v školských laviciach?

Online vzdelávanie je kvalitnou formou edukácie, ktorá umožňuje výborne sa prispôsobiť vzdelávacím potrebám študenta.
Online vzdelávanie je založené na spolupráci a tvorbe podporného prostredia v zmysle Shaping and Modifying Environment.

3.) Akým spôsobom sa podľa vás môže človek naučiť cudzí jazyk?

Na začiatku je dôležité rozmýšľať o vlastnom učení a zistiť individuálnu edukačnú stratégiu, s ktorou nám práve môže pomôcť lektor/tútor. Dôležité je, aby študent mal vytvorené podnetné edukačné prostredie a absolvoval kvalitnú vstupnú pedagogickú diagnostiku. Každý sa môže naučiť cudzí jazyk na výbornú úroveň, a tá správna cesta k cieľu je vždy jedinečná.

4.) Prečo ste sa rozhodol doučovať a pomáhať študentom v projekte Amos Academy?

Rozhodol som sa spolupracovať so študentmi Amos Academy, nakoľko ide o modernú akadémiu a chcem byť súčasťou inovatívneho online tutoring centra.

Zároveň učenie a tvorivá práca s mladými ľuďmi je mojím povolaním a umením, ktoré mám rád.

Galéria

Rezervačný kalendár

Recenzie tútora

Rated 5 out of 5
27. septembra 2022

Každá hodina bola pre mňa prínosom, pretože mi to umožňovalo napredovať v jazyku a búrať strach z rozprávania. Vždy sme rozprávali o aktuálnych témach, ktoré hlavne mňa zaujímali. Pán učiteľ je zároveň veľmi priateľský a otvorený človek.
Agnes

Agnesa
Rated 5 out of 5
23. septembra 2022

Veľmi pozitívne hodnotím profesionálny a individuálny prístup pána učiteľa. Na hodiny je vždy vopred pripravený, má bohaté skúsenosti…Vrelo odporúčam a ďakujem za Váš čas, ktorý ste mi venovali.

Lea
Rated 5 out of 5
23. septembra 2022

Doučovania s pánom učiteľom mi priniesli množstvo nových vedomostí a zručností. Pán učiteľ je profesionál a je to vidieť na jeho prístupe a výučbe. Dokáže podať angličtinu pútavo a zaujímavo. Je milý, trpezlivý, ústretový a komunikácia s ním je skvelá.

Karolína
Rated 5 out of 5
22. septembra 2022

Hah. Neviem kde začať no ako náhle má Pán učiteľ Ľuba zasvätil k Amos academy tak sa mi anglický svet otočil o 360°C, pretože pred tým ako ma učil som z angličtiny nevedel skoro ani “zaťať”, pán učiteľ mi ukázal že existujú rôzne spôsoby/aplikácie vďaka, ktorým si dokážem slovnú zásobu dostať do podvedomia napríklad taká aplikácia Anki. Síce som od začiatku prázdnin na ňu celkom zabudol, pretože som nejako stratil motiváciu tak sa k nej musím znovu vrátiť, keďže som zabudol veľké množstvo slovíčok a aj teraz po prázdninách keď som nastúpil opäť do školy som to pocítil na každom predmete, pretože tým, že som si nič neprecvičoval cez prázdniny tak mám problém či čokoľvek zapamätáť. Škoda, že táto platforma končí rád by som na nej naďalej fungoval.
Ďakujem vám Pán Ľuba, že ste mne aj ďalším vašim študentom ukázali iný pohľad na “svet angličtiny”.

Alexej
Rated 5 out of 5
22. septembra 2022

Všetko čo som sa naučila na týchto hodinách viem a dokážem to využiť .Dobré vysvetľovanie a dobrá komunikácia.

Patrícia